....ولنتاين برعاشقان مبارككككككككك...
درباره وبلاگ

سلام من s3n دانشجوی نرم افزارکامپیوترهستم امیدوارم وبلاگم باکـــــمک شمادوستان خوبــــــــــم پربیننده تربشه .. خواهشاهرنظری برای بهترشدن وبلاگ دارین تونظرات بگین ... مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 114195
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

-->

#..Bia2S3N..#
یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : S3N       

سلااااااااااممممممم به دوستاي خوووووووشملم ....امروز روز عشق . روزعشاق . روزولنتاين هست...

 

ولنتاين برهمگان مبارككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك

 

 

 

يه نوشته احساسي در روز احساسي(ولنتاين)

 

 

چشمای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده ، پنجره ی باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس...

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه ، غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...

 چشمای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده پنجره ی باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس .

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه ، غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...

تو ذهن کوچه های آشنایی پرشده از پاییز تن طلایی تو نیستی و وجودم و گرفته شاخه ی خشک پیچک تنهایی!

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...

تو ذهن کوچه های آشنایی پرشده از پاییز تن طلایی تو نیستی و وجودم و گرفته شاخه ی خشک پیچک تنهایی!

یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...

عزيزم ولنتاين مباركككككك...

 

 

خوب بود دوستاي گلممم ؟؟؟ اميدوارم بيشترازهميشه عاشق باشين...

 

بازم اين روز زيبا و عشقووووووووولانه  روبه شما عاشقان تبريكككككك ميگم...

 



نظرات شما عزیزان:

Nsm2
ساعت9:46---29 بهمن 1389
سلام
ممنون که بهم سر زدی .
بازم پیشم بیا ، خوشحال میشم .


میثم
ساعت0:15---27 بهمن 1389
valentine mobarak

Mahshid
ساعت16:58---25 بهمن 1389
سلام آبجی


از کنار نیمکت خاطره ها میگذرم
سکوت می نوازد
و درخت شاهد باران عشقم
با ترانه باد می خواند
دستم گم کرده راهش را
بی جهت در جیبم می خزد

پاهایم سنگین اند
بار غمی به دوش دارم
با هر گامم
زیر پاهایم صدای خش خش رنج پاییز را میشنوم
و اشک هایم را پشت سر می گذارم

در بدنم جریان دارد حضورش
اما با چشمم چیزی جز فاصله نیست
با خودم می گویم
به کجا می روم
آن چه اینجا می جویم چیست؟
در فکر هستم
من و او اینجا و ناگهان
با هق هقم دیگر نواختنی نیست

هوا سرد است تنها میگریم
به یاد شبی که با او خندیدم
آه من در کنار او و حضورش
عاشقانه زیر باران رقصیدم
و عطر نابش را بوییدم
خندیدم...
از غم چشمهایش رنجیدم...
همه را پوستم گواه می دهد...

عاشقانه،بی ترس،بی لرز
زیر بوسه های آسمان
دست هایم را گرفت
محو گرمای وجودش بودم که
در دلم عشقی جاویدان را نوشت

جلوی این نیمکت
به درخت شاهد چشم می دوزم
تنهایم اما امروز...
تکرار میکنم بودنش را
و از نبودنش این جا تنها می سوزم

باد سردی می وزد
دست هایم گم می شوند در جیبم
تنها به تنهایش و تنهاییم می اندیشم
چشم های خیسم را می بندم

بای


behnam
ساعت19:51---24 بهمن 1389
salam mer30 ke beman sar zadid....
man linketon kardam....
mamnoon az link...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: